Společnost Czech Digital Group mění technické parametry třetího zemského DVB-T multiplexu
04.03.2011 -
Společnost Czech Digital Group (CDG) mění některé technické parametry třetího zemského DVB-T multiplexu (MUX 3). Změny budou provedeny v neděli 6. března 2011 v brzkých ranních hodinách mezi 2.00 a 3.00. Od 6. března 2011 budou diváci moci opět naladit všechny programy třetího multiplexu.
„Díky změnám v technických parametrech můžeme rozšířit produktovou nabídku třetího multiplexu, a tím přiblížit zemské vysílání i televizím, pro které bylo šíření prostřednictvím této platformy komerčně náročné,“ říká Jane Hannah, členka představenstva společnosti Czech Digital Group.
Televizních diváků by se změny neměly dotknout, protože vysílací kanály se měnit nebudou. V některých případech bude potřeba přeladit set-top-boxy, aby byla nalezena aktuální programová nabídka třetího multiplexu.
Třetí multiplex šíří programy Public TV a rádia Proglas. Od 8. března 2011 se k těmto programům připojí kanál Prima LOVE.
O společnosti:
Czech Digital Group vlastní a provozuje třetí zemský digitální multiplex (MUX3) v České Republice a České Radiokomunikace (ČRa) pro Czech Digital Group (CDG) technicky zajišťují výstavbu a provoz daného multiplexu. Jakmile bude třetí zemský digitální multiplex dobudován, nabídne ve své konečné podobě televizní signál pro 95 % obyvatel České republiky.
MUX 23 pokrývá signálem 99,7 % obyvatel ČR
Díky překryvům signálu vysílaného z jednotlivých vysílačů garantujeme vysoké hodnoty skutečného pokrytí, které jsou v maximálním souladu s vypočteným modelem.
MUX 23 nabízí jednoduchý příjem pro diváky
Při výstavbě třetího multiplexu jsme zohlednili požadavek na jednotné směrování antén pro tři digitální sítě (veřejnoprávní MUX 21, komerční MUX 22 a MUX 23).
MUX 23 garantuje závazek dostupnosti služby 99,9 % času
Profesionální technické řešení sítě provozované z věží Českých Radiokomunikací v kombinaci s plným zálohováním vysílačů, dělenými anténními systémy...
MUX 23 nabízí širokou nabídku produktů
Nabízíme produkty určené nejen celoplošným, ale i regionálním TV společnostem, například regionální 24 hod. vysílání, regionální vstupy do hlavního programu...